2011. július 23., szombat

Szülinap


"Egy év, egy fog" mottóval ünnepeltük Zsombornak a születésnapját, július 5-én. Ebből is látszik mennyire nonkonformista az öcsém, Ő aztán csak azért nem növeszt fogat, hogy az első születésnapján készült fotókon pár év múlva ne szégyenkezzen, hogy milyen "foghíjas" volt a mosolya.

Talán megbánta ezt a döntését, nem tudom, de az óta úgy belehúzott, gyorsan kinövesztett még három fogat, szerintem sejti, hogy a szüleink készülnek újrajátszani a születésnapját, mert amellett, hogy a család nagy része nyaralási okokból nem tudott jelen lenni, időhiány miatt enyhe szervezési problémák is adódtak azon a bizonyos napon (csak kis betűvel írom, hogy egyikük se sértődjön meg: az anya tortája még felvágás előtt szétesett, és a díszítése is hagyott némi kívánnivalót maga után, az apa fotói meg hát, ... hogyismondjam, enyhén szólva gyatrák lettek).

Szerencsére ez engem nem érintett negatívan, a tortából így is ettem, és még az ajándék hintalónak és zenélős autónak is én örültem jobban, mert az ünnepelt fél tőle.

Azért sunyizok ide egy fotót... :)

0 megjegyzés on "Szülinap"

Megjegyzés küldése