2011. december 19., hétfő

Szövegek


Eszterrel a testrészekről beszélgetünk. 
- Hány orrod van, Eszter?
- Kettő - mutatja az orrlyukait Ő. 
- Hát hogy van két orrod? - kérdezem.
- Hát, így rakták!

***

 Eszter kedvesen megpaskolja a Matyi fejét: 
- A mi jó öreg Matyink! - mondja.

***

Eszter: - Éhes vagyok.
Apa hecceli kicsit: - Nem vagy egyedül.
Eszter: - De éhes vagyok.
Apa: - Nem vagy egyedül.
Eszter: - De éhes vagyok!!
Apa: - Nem vagy egyedül!
Eszter: - Apa!! Nem az a baj, hogy egyedül vagyok, hanem hogy éhes vagyok!!

 ***

Eszter az apukáját ébresztgeti:
- Apa! Felkelés van, mert megizzadsz!

***

- Anya, mi ez?
- Ez margarin, délután sütünk sütit.
- Milyen sütit?
- Islert.
- Jajj, én nem szeretem az islert!
- Dehogynem szereted!
- Nem szeretem, és fogok csuklani tőle!


***

Eszter enyhén meg van fázva. Csorog az orra.
- Anya, nekem csorrorgásom van! - mondja.

***

Eszter apukája vízzel tölti meg a kismedencét az udvaron.
- Jujjj, az az én medencekádam - szalad ujjongva felé Eszter. 

***

Eszter kisöccsét, Matyit a hasára fektettem.
- Anya, miért tetted a fejére Matyit? - kérdezi ő.  

***
 Eszter az öccsétől: 
- Matyi, te mindig szoktál sírni közben?

***

Eszter ma elnevezte a babáját "Csammogi"-nak! :-)

0 megjegyzés on "Szövegek"

Megjegyzés küldése