2009. július 7., kedd

Átverés


"Aki másnak vermet ás, maga esik bele" - mondja a közmondás, de sosem gondoltam volna, hogy ezt Eszter is ismeri, sőt, fel is használja ellenem...

Na jó, nem akartam én semmi rosszat Neki, csupán egy kis jót magamnak, vagyis aludni 3 óránál többet.
Úgy történt, hogy legutóbbi vásárlóban jártunkkor RIZSPELYHET vettünk, amivel este terveztük megetetni egyszem lányunkat. Eltelt pár nap, amíg szemezgettünk a rizspelyhes dobozzal, ugyanis azt írja rajta, hogy tejporral kell kikavarni, ami ugy-e nálunk nem játszik, kis anyatejet fejni meg nagggggyon lusta voltam...

Aztán az este úgy döntöttem, kipróbáljuk. Kb. 4O ml. vízbe adagoltam a rizspelyhet, ami úgy felszívta a vizet, hogy a végeredmény kb. 7O ml fehér massza lett. Nem volt túl étvágygerjesztő, meg íze sem volt sok, de megkóstoltattam Eszterrel. Ette, ette, ette, amíg el nem fogyott.

Utána még szopizott egy sort, és egy hang nélkül elaludt.

Persze ezen felbuzdulva nekifogtam filmet nézni, jó későig.

De tervem visszaütött, Eszter bebizonyította, hogy nem lehet vele csak úgy packázni, beetetni, átverni... Azt mondhatta magában: "Nem tetszett, anya, hogy 3 óránként keltünk éjszaka, ki akartál cselezni velem??", és megsértődve a tegnap éjszaka 2 óránként keltünk :). Így jártam...

0 megjegyzés on "Átverés"

Megjegyzés küldése