2009. július 6., hétfő

Mei tai


Eszter születése előtt nagyon sokat dokumentálódtam az internetről gyermeknevelés, gondozás, szükséges kellékek témakörében, a mei tai-jal viszont már Eszter születése után találkoztam először. Fogalmam sem volt, hogy mi az, de hát a google a barátom, így hamar kiderítettem, hogy a kisbabák, gyermekek hordozását szolgálja.

Hordozókendőt láttam már, viszont valahogy mindig idegenkedtem tőle, nagyon bonyolultnak tűnt a használata, így amikor rátaláltam a mei tai-ra, rögtön tudtam, hogy Eszter nem nőhet fel anélkül :).

Kicsit rögös volt az út, amíg be is szereztünk egyet, mert Romániában akkor csak egyfajtát lehetett kapni, az viszont nem nyerte el tetszésünket (amire megvettük, persze már lehet itt is kapni), no de sebaj, annál jobban örültünk neki amikor meglett.

Azért szeretem nagyon, mert könnyű benne a baba. Eszter 8 kilóját alig érzem. Mobilis vagyok vele, bárhová bemehetek, mozoghatok, mert pont olyan szorosan van hozzám kötve, hogy sosincs az az érzésem, hogy kiesik belőle.
Annyira jól tartja a babát, hogy Eszter már többször el is aludt benne, Neki is nagyon jó, mert közel van hozzám, oda tud bújni, biztosan nem fázik, viszont érdekes módon melegben sem izzadt bele soha.
Többféleképpen lehet magamra kötni, mi egyelőre a hason hordozást gyakoroljuk, azt olvastam, hogy jót tesz a gyerek csípőjének is az a terpesz, amiben a lábait tartja, és ez a pozíció nem terheli a gerincét.
Majd ha nehezebb lesz, a hátunkra is köthetjük, akkor Ő is jobban ki fog látni.
Nyűgös babák megnyugtatását is szolgálja, mert szorosan bújik az anyukához, lehet kisebb házimunkákat végezni, úgy, hogy rajtunk a baba.

Nagyon jó befektetésnek tartom, és csak ajánlani tudom mindenkinek (mielőtt bármit gondolnátok, nem vagyok én forgalmazó...:)), azt sajnálom, hogy nem hamarabb akadtunk rá.

0 megjegyzés on "Mei tai"

Megjegyzés küldése