2009. december 26., szombat

Angyaljárás



Az egész csütörtöki nap nagyon mozgalmas volt. Anya meg apa egész nap szaladgáltak körbe a lakásban, pakolásztak, takarítottak. Aztán elmentünk a templomba. Este. Pedig csak délelőtt szoktunk. És olyan sokan voltak, főleg gyerekek. És mind az oltárnál. Verseket mondtak meg énekeltek. Apa szerint jövőre nekem is ott kell állnom a gyerekek közt, és fennhangon szavaljam a "Tegnap harangoztak, holnap harangoznak" című verset. Hmmmm....

Aztán nem hazamentünk a templomból, hanem Katimamáékhoz, ahol érdekes dolog történt! Kinőtt egy fenyőfa a padlóból! Az egész család nagyon csodálkozhatott, mert mind ott sürögtek-forogtak körülötte.
De nem akármilyen fa volt az! Tele volt színes gömbökkel, díszekkel meg ugráltak rajta a csillagok. És sok ajándék volt alatta.

Ezen annyira nem lepődtem meg, beugrott, ki lehetett a tettes, és büszkén mondtam, "Itt járt a Mikulás!"
De melléfogtam. Anyáék mosolyogtak, és kijavítottak, hogy ez bizony nem a Mikulás, hanem az Angyal. És akkor elmesélték, hogy az Angyal is eljön majd minden évben, hogy karácsonyfát, meg ajándékokat hozzon - persze csak ha jó gyerek voltam.
Nagyon ügyes Angyalunk volt az idén, mert mindenhová vitt karácsonyfát. Piroska mamáéknál is megnéztük, ott is volt, aztán hazamentünk, és ott is! Még Emőkééknél nem voltunk, kíváncsi vagyok, oda vitt-e?


És az Angyal szerint nagyon jó gyerek voltam az idén, mert nekem nagyon sok ajándékot hozott. Úgyhogy akármit mond is anya, én meg nem változom, nehogy jövőre ne hozzon semmit...


U.I. : Anya mondta, hogy úgy illik, hogy ilyenkor az emberek köszöntsék egymást, úgyhogy én is mindenkinek Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepet kívánok!

0 megjegyzés on "Angyaljárás"

Megjegyzés küldése