2009. december 31., csütörtök

Születésnap


A születésnap a legjobb dolog a világon! Kár, hogy csak egy van belőle egy évben... De ha majd valamikor befolyásos ember leszek, például országelnök - bevezetem, hogy mindenkinek legyen legalább havonta egy születésnapja.

A születésnapodon apa meg anya telerakják lufikkal a szobákat, még több puszit kapsz, mindig csöng a telefon, hogy Boldog születésnapot kívánjanak, nem kell az ágyadban aludj délután és este egész későig fennmaradhatsz.
Aztán amikor besötétedett eljönnek a nagymamák meg nagytaták, keresztszülők, és Szabiék, és hoznak ajándékokat. Például virágot, kékzsiráfot, pandamacit, Zsuzsi
babát, zsiráfos hálózsákot vagy beszélő meséskönyvet. Persze anyáéktól is kapsz varázskockát meg állatos könyvet.
És mindennel egyszerre játszhatsz, és mindenki azt lesi, az Ő ajándéka tetszett-e neked a legjobban.

Aztán jön az est fénypontja, amikor lekapcsolják a lámpát, és anya énekelve hozza be neked a TORTÁT! Ilyen csodát még sosem láttam. A torta sütiből van, amit még sosem ettem, gyümölcsökkel meg tejszínhabbal. És amikor valakinek születésnapj
a van, gyertyát szúrnak bele, még meg is gyújtják! Nekem most egyes gyertya volt a tortámon, mert én egy éve születtem.
Mivel én nagyon bátor vagyok, megpróbálkoztam a lehetetlennel, és belenyúltam a tortámba, majd meg is kóstoltam. És legnagyobb meglepetésemre, anya nem kapott szívrohamot, amikor jóízűen nyalogattam a tejszínhabot. És a mamák meg taták is nagyon örültek, hogy végre kapok én is finomságot, nem csak bulátát.
Mert a torta az nagyon finom, a legfinomabb dolog a világon!

2 megjegyzés on "Születésnap"

Névtelen írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánunk Eszter!
/Zsófi és nincs5letem/

Névtelen írta...

Kissé megkésve és ragaszkodva a közhelyhez, mivel jobbat nem tudok: Sokboldogszülinapot!
Hódolód

Megjegyzés küldése