2009. december 6., vasárnap

Betörtek


Ijesztő dolog történt a tegnap, amíg mi gyanútlanul elmentünk mamáékhoz ebédelni, meg vásárolni, valaki vagy valakik (szerintem többen voltak, egyikük figyelhette a lakást, amíg a másik bent volt) behatoltak a lakásunkba. De nem tudom hogy, mert az ajtót nem feszítették fel, lehet, hogy a kulcslyukon, vagy a csapon...

Érdekes módon azonban ezek a rablók semmit sem vittek el tőlünk, sőt, hoztak! Ajándékokat! Amikor megtaláltuk őket, én annyira meglepődtem, hogy szólni sem tudtam, anyáék viszont elkezdték mondogatni, hogy "Eszter, itt járt a Mikulás!" És nagyon örültek... Különös. Az senkinek sem kérdés, hogy hogy jöhetett be a zárt ajtón? És ki az a Mikulás?
No, aztán apa elmagyarázta nekem, hogy a Mikulás bácsi minden évben meglátogat majd, és ha jó kislány voltam, hoz ajándékot. Ezért csak annyit kell tennem, hogy
megpucolom a csizmámat. Szerencsére az idén tiszta volt, mert még nem jártam vele sárban, de jövőtől oda kell figyelnem erre.

Aztán az egész esténk azzal telt, hogy faggattam apát, meséljen még a Mikulás bácsiról! És annyira érdekes dolgokat tudtam meg... Például, hogy mindenkihez elmegy ilyenkor!
Ez nagyon rendes dolog Tőle!

Kedves Mikulás bácsi, KÖSZÖNÖM SZÉPEN!



U.I.: Kérlek gyere jövőre is!

0 megjegyzés on "Betörtek"

Megjegyzés küldése