2009. november 30., hétfő

Visszaszámlálás


Még egy hónapot, vagyis ha jól számoltam 30 napot kell aludjak a születésnapomig! Egy éves leszek! Nem semmi!

Aztán már én is NAGY-nak fogok számítani. Ehetek egy csomó minden mást, például bocitejet vagy méhecskemézet. Valószínűleg arra már egyedül fogok tudni járni, ami nagy lépés az önállósodás felé. Talán már beszélni is fogok - na nem mondatokban, de pár szót csak megtanulok addig...

Lesz nagy buli is, hivatalos rá az egész család, anya készít finom ételeket meg süt tortát, amin még gyertya is lesz. Kapok sok-sok ajándékot (anya szerint nem ez a legfontosabb, hanem hogy együtt lesz a család, de én azért már nagyon kíváncsi vagyok!), meg virágokat, és sokan fognak nekem telefonálni, hogy Boldog születésnapot kívánjanak!

Csodálatos nap lesz!

0 megjegyzés on "Visszaszámlálás"

Megjegyzés küldése