2009. október 13., kedd

És végül, de nem utolsósorban,


... a családom többi tagjai: Emőke meg Laci, a keresztszüleim. Jövőre lesz a lakodalmuk - egész rendes dolognak tartom részükről, hogy megvárták hogy megszülessek, biztosan nagyon jó buli lesz, és örülök, hogy nem maradtam le róla.
Aztán van Peti, aki anya testvére, Ő is keresztapám, mert hogy nézne már ki, hogy csak egy darab legyen belőle?

És Szabi, aki apa testvére, de Ő nem keresztapám. Mert apáék úgy tervezik, hogy majd valamelyik testvéremet fogja keresztelni.
Pedig milyen menő lennék, ha három keresztapám lenne....

Róluk is elmondható, hogy odáig vannak értem.

Emőke az egyetlen keresztanyám. Ehhez méltóan az Ő tiszte az, hogy a legeslegjobban elkényeztessen engem. Elmondhatom, hogy elég jól teljesít! Mazsolának becézett míg picike voltam, és nagyon sokat jön hozzánk, hogy játsszon velem. Nagyon büszke, hogy én vagyok a keresztlánya, és amikor Ő visz sétálni engem, kihúzza magát, és úgy tolja a babakocsit, hogy mindenki észrevegye.

Laci keresztapám az udvari fotós. Nagyon előnyös képeket szokott készíteni rólam. Szerencsés vagyok, hogy van jó fotós a családban, hiszen egyáltalán nem mindegy, hogy egy lányról milyen fotók készülnek!
Kicsi angyalkának szólít engem, és látszik rajta, ahogy ránézek, máris el van
varázsolva.


Ja, és el ne felejtsem Maját, Emőke meg Laci kutyáját, hiszen Ő is családtag. Kis husi kutyus, imádom, csak anya nem enged túl közel hozzá egyelőre, de megígérte, hogy majd ha kicsit növök, hempereghetek vele a fűben.



Peti keresztapám azóta szereti a kisbabákat, amióta én megszülettem. Eleinte kicsit félt felvenni engem, mert azt mondta, hogy törékeny voltam, de most már nem fél, és - bár kicsit ritkán találkozunk - szívesen játszik velem.


Szabi a dániai nagybácsim, aki már nem is dániai, de azért a név rajtaragadt. Nagy felelősséget érez azért, hogy minél hamarabb megtanuljak valami idegen nyelvet, leghamarabb az angolt, ezért amikor először találkoztunk, és én azzal fogadtam, hogy Hey!, nagyon megörült, hogy én már beszélek angolul.
Amikor én megszülettem, Szabi éppen még Dániában volt, ezért apa interneten keresztül közvetítette Neki a fontosabb eseményeket, a fürdetést, vagy az ébredéseimet, vagy ahogy játszom. Szerintem ez olyan modern dolog!

0 megjegyzés on "És végül, de nem utolsósorban,"

Megjegyzés küldése