2009. október 30., péntek

Cipő-mánia


Imádom a cipőket!
Ez szerintem teljesen természetes, egy lánytól mi mást várna el az ember?!

Eleinte kicsit zavarban voltam, hogy miért nem a csörgőkért, a plüssökért vagy a babákért bolondulok, de aztán egy este anya elolvasta nekem azt a mesét, amelyikben a herceg a CIPŐ által találta meg Hamupipőkét - ekkor megnyugodtam, hiszen itt is milyen fontos szerepe volt a cipőnek!

Egyelőre sajna nincs sok lábbelim (vagy 6-7 pár), de anya szerint ez elég is, tekintve, hogy még nem járok. Mindenesetre gyűjtöm a tapasztalatokat mindenféle cipőről .

Az anya meg apa cipőit lassan teljesen ismerem, úgyhogy nagyon örülök, ha jön hozzánk valaki, például Emőke vagy Piroska mamám, mert nekik mindig olyan szép cipőjük van.

Valamikor elkezdtem megszámolni, hogy mennyiféle van belőle, de még nem jutottam a végére, egyelőre tudom, hogy vannak félcipők, bakancsok, magassarkúk, csizmák, házicipők, papucsok, sportcipők, balettcipők, és mindenikből többféle változat, többféle szín és méret, van lányoknak-való és fiúknak-való...., szóóóóóval nem lesz semmi eligazodni közöttük!

3 megjegyzés on "Cipő-mánia"

Névtelen írta...

és képzeld, kutyáknak is létezik lábbeli...

hódolód, a FER baba-mama-papa klubból

Eszter on 2009. október 30. 17:24 írta...

Nem mondod!!! És az milyen??

Valahogy csak meg kell győznöm anyát!!

Névtelen írta...

hasznos oldalak az űgyben:
www.allati-fincsi.hu
www.pinkydogs.hu
www.kutyaruha.lap.hu

megjegyzem, én is ámultam, mert anya nem járatja divatosan Jucit, csak a megszokott aranyszőrében..., amiből néha "levet" egy keveset anya "örömére"

ALIG VÁROM A TALÁLKOZÁST!
hódolód a FER baba-mama-papa klubból

Megjegyzés küldése