2009. október 27., kedd

Lakásminőségellenőrző


Majdnem tíz hónaposként azt hiszem, megtaláltam célomat, életem értelmét: én LAKÁSMINŐSÉGELLENŐRZŐ leszek!
Nem egyszerű feladat, biztosan találhattam volna könnyebbet is, például amiről minden gyerek álmodik, hogy orvos legyek, vagy pilóta, vagy elárusítónő, vagy saját cégem legyen, de én már leköteleztem magam ennek a kevésbé sem hálás feladatnak, hogy megtalálom a lakásunk gyenge pontjait.

Munkaköröm a következő feladatokat foglalja magába:


Tisztaság:

- behatolni minden rejtett zugba, megtalálni minden porszemet, szöszt, cérna-, és hajszálat, kenyérmorzsát! Ezen talált tárgyakat tapintással és ízleléssel ellenőrizni.

- a bentlakók és az idegenek cipőjének alapos vizsgálata
- résen lenni, ha anya a szemeteszsákot kint hagyja, azonnal lecsapni rá, és átvizsgálni
- szekrények és fiókok tartalmának feltérképezése
- asztalok, fotelek, székek alá, függönyök mögé behatolni és megtalálni az esetlegesen ott rejtőzködő porcicákat

- a fürdőszobában a vécécsésze és a szemetes tüzetes vizsgálata! Bacilusok kategorizálása természetesen ízlelésvizsgálat által.

Biztonság:

- vezetékek minél erőteljesebb ráncigálása, lássuk meddig bírják alapon
- függönyökkel, asztalterítőkkel ugyanez
- tévéasztalka üvegajtajának ellenőrzése, csapkodásmérővel

- dugaszok, hosszabbítók vizsgálata, lehetőleg a "mennyi nyálat bír el" módszerrel
- akárhonnan akármi lóg ki, gyorsan megfogni, meghúzni


Amint látható, nagyon széles területen tevékenykedem, ezért is jutok ritkábban számítógépközelbe. És persze nem egyszerű, hiszen nem mindenki (értsd anya me
g apa) ért egyet az alkalmazott módszerrel, és minden lehető alkalmat megragadnak, hogy munkám végzésében megakadályozzanak.
Például csak úgy, figyelmeztetés nélkül megragadnak, felkapnak a levegőbe, és a helyszínről elszállítanak.

Vagy anya mostanában nagyon gyakran beveti a monstrumot - ami ezek szerint nem csak az én kínzásomat szolgálja... Bezzeg neki szabad összeszedni a port, a szöszt, a hajszálakat!!
És ott van a barátnője, aki a "felmosó" állnéven tevékenykedik. Neki is szabad mindenhová bebújni, és összeszedni, amit a haverja otthagyott... Ejjj, ejjj!

És még mindig vannak itthon zárt ajtók, felfedezetlen területek, és ott van még a két mamám lakása, meg az Emőkééké, meg még ki tudja hová megyünk, és nekem
mindenütt ellenőriznem kell, hiszen ez a hivatásom!


6 megjegyzés on "Lakásminőségellenőrző"

Névtelen írta...

Szervusz Kedves!
Aggodalommal töltött el, hogy mi minden vár rám, ami a lakásátszervezést illeti...Köszönöm kedves Eszter, hogy ilyen áttekinthetően leírtad a lakás célpontjait. Már egy-két sarkot érintettem, -persze kúszva még, nem mászva mint Te-,de én mindinkább egy szőrős négylábú fele irányulnék...Ő Juci kutya, de anya csak a konyhában látja szívesen...Győzd meg őseidet! Jó móka lenne egy kutya:)

Egy hódolód a FER baba-mama-papa klubból

Eszter on 2009. október 28. 9:00 írta...

Kedves Ismeretlen Ismerős!!

Annyira hízelgő, hogy van egy hódolóm... Vajon ki lehetsz??

Ez a kutya dolog nem hangzik rosszul, de sajnos anya meggyőzhetetlen...azt mondja fél tőlük!! Ilyet??!! De azért nem adom fel!

Puszi, Eszter

Milka írta...

Szia Eszter!

Jó lett a mese, a lakásminőségellenőrzés nekem is a kedvenc időtöltéseim közé tartozik és képzeld, fiú létemre én is szeretem a cipőket:)

Eszter on 2009. november 3. 13:07 írta...

Szia, Milka!

Ennek nagyon örülök!
És a szüleid mit szólnak hozzá? Korlátoznak Téged is??

Névtelen írta...

szia Eszter,

ez a szakma nekem is bejön!:)
ha netán csapatot építenél, szólj majd nekem is, mert még nem biztos, hogy kukás leszek.

puszi

Loli

Eszter on 2009. november 11. 21:49 írta...

Drága Loli!

Rád mindenképp számítok! Szükségünk van ilyen öntudatos csapattagokra, mint Te vagy!

Pussz

Megjegyzés küldése