2009. június 29., hétfő

Heuréka!


Két nappal fél éves kora előtt Eszterkének kibújt az első fogacskája, alul balról. Még alig látszik a kis fehér csík, viszont ujjal jól érezhető.

Kb egy hónapja már bejelentettem a nagy családnak, hogy fogunk lett, viszont akkor csak vaklárma volt, ugyanis a felső ínyén valami kis fehér pötty jelent meg, ami még a mai napig is ott van, annak hittem azt, hogy a foga.

Az az igazság, hogy örülök hogy már eredménye is van a nyűgösködésének, mert nagyon sajnáltam szegénykét, néha álmából olyan keservesen felsírt, hogy egymás lábára taposva szaladtunk be Szilamérrel a szobába, hogy mi történt. Meg féltem is kicsit, mert kedves barátunknak, Máté babának ez az egész fogzás mizéria majd' egy éves koráig húzódott, és nagyon megszenvedett vele, mind Ő, mind a szülei.

És még egy fejlesztés: Esztert a kiságyába hasra tettem le, most megyek be hozzá, és a hátán van!

Szóval, úgy látszik összegyűjti a dolgokat, és egyszerre rukkol elő velük. Nagyon büszke vagyok Rá!!!

0 megjegyzés on "Heuréka!"

Megjegyzés küldése