2009. augusztus 21., péntek

Annyira izgatott vagyok...,


...mert még két nap és megyünk anyával meg apával táborba. Fogalmam sincs, hogy mi az, és hol van, de biztos nagyon szuper dolog lehet.

Ezt onnan gondolom, hogy anya már régóta emlegeti, és nagyon várja hogy menjünk, és mert két oldalas listát írt arról, hogy mit kell vigyünk, és mert azt mondta apának, hogy nem fogunk beférni az autóba. Pedig mostanában a szürke autóval járunk, és nem a kékkel, amibe azt hiszem még a babakocsim sem férne el. Remélem azért csak elférünk valahogy, és nem baj, ha valami itthon is marad, csak engem vigyenek!

És anya sokat mesélt Zsófiáról meg Csengéről meg Beniről, és Ők is ott lesznek a táborban. Anya szerint már találkoztam velük, mert voltak nálunk, de én az az igazság, hogy nem emlékszem, de igaz lehet, mert anya még képeket is mutatott.

Szóval jó kis móka elé nézek, mert sok ember lesz ott, meg gyerekek, meg megyünk kirándulni és újra megláthatom a nagy hegyet, ahol már egyszer jártam!

És amikor vége lesz a tábornak, utána anya meg apa meg Hankó mamáék elvisznek engem a nagy vízhez, a Fekete tengerhez, ami anya szerint akkora, hogy még a végét sem látni. Hát el sem tudom képzelni, mert a múltkor amikor nem a kis sárga kádamban fürödtem, hanem anyával meg apával a fehérben szavam elakadt olyan sok volt benne a víz.
Ami kicsit aggaszt az az, hogy miért fekete??? Eddig ami vizet láttam egyik sem volt fekete. Mi lesz, ha belemegyek, és nem fogom látni a lábam??? Sírva fakadok majd, mert azt hiszem, elveszett... És ha anya vagy apa úszni megy, és csak a fejük látszik majd???

ÓÓÓÓ, lehet mégsem akarok oda menni!!! Muszáj lesz kifaggatnom a dologról
a ságra kacsát meg a kicsiket, Ők már jártak ott, mert anya énekelte, hogy "kis kacsa fürdik fekete tóban"...

0 megjegyzés on "Annyira izgatott vagyok...,"

Megjegyzés küldése