2009. augusztus 12., szerda

Helló, világ!


Új fejezet következik blogunk életében, mert úgy döntöttem, hogy már majdnem 8 hónaposként nyugodtan irányításom alá vonhatom ezt is, azaz a blogírást. Így legalább elkerülhetem azt, hogy anya ily galád módon írjon rólam, és ilyesmiket állítson, hogy hisztis vagyok, meg nem alszom meg hasonlók...

Nem is értem, hogy anya meg apa felnőtt létükre hogy nem tudnak megfejteni egy ilyen kisbabát mint én vagyok. Igazán nem olyan nagy dolog. Nem vagyok én hisztis, csak azt akarom, hogy mindig velem foglalkozzanak, azt csináljuk, amit én akarok, és legfőképpen, ne altassanak. És akkor szent a béke.

Remélem anya eddigi bejegyzései nem ejtettek csorbát a becsületemen. Nézzetek rám, hát nem ártatlan és szeretnivaló vagyok??? :)

0 megjegyzés on "Helló, világ!"

Megjegyzés küldése