2009. augusztus 13., csütörtök

A mai nap


Mai napom nem volt túl fényes eddig, ugyanis a délelőtt nagyon összezörrentem anyával. Persze újra altatni próbált. És hiába mondtam neki több rendben is, hogy ez nem tetszik, ő hajthatatlan volt. Egy darabig. Persze én győztem, de ez annyi energiámba került, hogy nem bírtam sokáig, és fél óra múlva bealudtam. Igazából most sem akartam, de a szopin annyira elengedtem magam, hogy megtörtént...

Aztán a délután meg szopi közben, én nem is tudom mi történt..., anya ugrándozott. Párszor ránéztem sokatmondóan, szóltam neki, hogy "heeeeejjjjjjjjj", de semmi, nem hagyta abba. Azt mondja, valaki biztosan emlegeti. Hogy ezt honnan szedte??? Na, aztán mondtam neki, ne is erőltessük a dolgot, ilyen körülmények között én nem tudom tenni a dolgom.

Remélem az estém kellemesebben telik majd, ugyanis Máté jön hozzám. Megyek is, összekapom magam, nem fogadhatom Őt ilyen házi cuccban...

0 megjegyzés on "A mai nap"

Megjegyzés küldése