2009. szeptember 25., péntek

Az én Apukám



Már régóta készülök rá, hogy leírom
APA dicséretét, mert ilyen apukája, mint nekem, nincs senki másnak! Ez tuti!!

Kezdeném rögtön azzal, hogy az én Apukám
alig várta, hogy megszülessek!

Amikor még anya pocakjában voltam, apa biztos volt, hogy kislány leszek. És már alig várta, hogy meglásson, ezért bement anyával a klinikára, és fogta a kezét, amíg megszülettem. Amikor meglátott, nagy büszkeség töltötte el - pedig nem voltam egy hétszépség akkor, és gyorsan készített néhány fényképet, hogy az ismerőseinek is eldicsekedhesse, hogy Neki milyen szép lánya van!


Aztán, tudom azt, hogy az én Apukám
nagyon bátor!

Mert nem hagyott minket egyedül anyával, amikor születtem. Ez azért nem semmi. Ezért nagyon büszke vagyok Apára!!
És Apa mindig megvéd engem, ha például egy darázs közeledik, vagy egy szúnyog.

Az én Apukám
szórakoztató!

Apa mindig gondoskodik arról, hogy ne unjam magam. Sokat játszik velem kukucsosat, meg ideadja a távirányítót, megmutogatja a virágokat. De amit legjobban szeretek az az, amikor zenét hallgatunk együtt. Ilyenkor mindig az ölébe vesz, és sétál velem fel alá a szobában.
Amikor nagyon jókedvünk van, Apával szoktunk a nagyágyban hancúrozni, és egymáson kacagunk.
Apa néha még azt is megengedi, hogy hozzányúljak a kábeleihez!


Általában elég nekem, ha csak meglátom Apát, máris fülig ér a szám.


Az én Apukám
majdnem olyan, mint anya!

Amikor picike voltam, volt olyan, hogy csak Apánál nyugodtam meg. Annyira szerettem, ahogy a karjába vett, és sétálgatott velem, közben meg dúdolászott. Olyan erős volt!
Apa meg is szokott etetni, amikor anya nincs itthon, vagy más dolga van. Apa szokott pelust is cserélni - na ezért külön tisztelet Neki -, ez azért már elárul valamit, nem?!
Apa szokott magán vinni, amikor kirándulunk, de szoktunk babakocsival is sétálni ketten, amikor anya elmegy tornázni.

Az én Apukám
nagyon megértő!

Apa sosem siettet. Például mindig mondja anyának, hogy majd elkezdek én is mászni, ne aggódjon! Vagy amikor esténként én nem akarok aludni, anya meg akarja, hogy aludjak, Apa mellém áll, és kivesz a kiságyamból.

Mindezek mellett azonban, a legjobb tulajdonsága az én Apukámnak, hogy
nagyon szeret engem!

0 megjegyzés on "Az én Apukám"

Megjegyzés küldése