2009. szeptember 1., kedd

NE! NEM! NEM SZABAD!



ÓÓÓÓ, átkozott szavak!!

Idősebb barátaim, ismerőseim már figyelmeztettek, hogy a paradicsomi állapotnak - amikor mindent szabadott még, amikor én voltam a szüleim világának közepe, amikor bármit csinálhattam, csak elismerő szavakat és dicséretet kaptam, amikor az volt a nap híre, hogy mennyit termeltem a pelusba - hamarosan vége szakad.

Sajnos azt hiszem, ez a pillanat nálunk is elérkezett... Egyre gyakrabban hallom a fenti szavakat, mindenféle kombinációban!

Ennek hatására azonban nagyon korlátozva érzem magam. Hiszen ott van körülöttem minden ami szem szájnak ingere, és én nem foghatom meg, nem kóstolhatom meg!!! :((
Vegyük például csak anya haját. Miért lobog olyan csábítóan, ha nem szabad megfogni, meghúzni és természetesen megkóstolni? Vagy miért nem vizsgálhatom meg a szemét közelebbről?
Ott vannak még a virágok... Mindig odavisznek, és mutogatják, hogy nézd, szívem, ez a virág, viszont amikor meg szeretném fogni, rögtön felhangzik a szó: NEM!!!! És még ők vannak megsértődve, hogy "le akarom tépni a virágokat". De hiszen én csak meg akarom ismerni!!!!
És sorolhatnám tovább, sajnos minden percen tiltásba ütközöm.

Hallottam viszont hogy eljön majd egy csodás nap az életemben, amikor tudok majd MÁSZNI vagy MENNI, és akkor elérek mindent, amit szeretnék, csodálatos dolgokat, mint a fiók vagy a kábel, vagy a virágföld!! Már alig várom!!!!

0 megjegyzés on "NE! NEM! NEM SZABAD!"

Megjegyzés küldése