2009. szeptember 28., hétfő

Mamák - Taták


Ha már írtam apáról meg a dédikről, - a sértődés elkerülése végett - folytatom a család többi tagjáról szóló bejegyzés-soroztatok. Következik a nagyszülők bemutatása:

Van belőlük négy darab, két nagymama, és két nagytata.

Persze mind a négyüknek én vagyok a kedvenc unokája (az már csak mellékes, hogy az egyetlen is), és ehhez méltóan versengenek, hogy ki járjon leginkább a kedvemben.

Kati mama és Laci tata az anya szülei. Teljesen megfertőzte Őket is az "Eszter-őrület", olyannyira, hogy ha anya nem rólam beszél, oda sem figyelnek rá, vagy ha épp telefonon beszélnek, az első kérdésük mindig a hogylétemre vonatkozik. De hát szerintem ez természetes is!
Velük maradtam először egyedül, amikor egyszer anya meg apa bevásárolni mentek.

Kati mama amikor hozzánk jön, mindig legszívesebben az ölében tartana. Szokott nekem mondókázni meg énekelni, meg lovagoltat a térdén. Legnagyobb öröme, amikor épp fürdésidőben jön hozzánk, és megcsodálhatja a sonkáimat. Én nem vagyok annyira büszke rájuk, de Kati mama mindig olyan ovációval fogadja, hogy engem is mosolyra késztet.

Laci tata fő ismertetőjele a szakálla, amivel mindig szokott engem csiklandozni. Általában értékelem az igyekezetét. Sajnos pont a szakáll miatt volt némi összetűzésünk, mert pár hétig nem láttam, és amikor hozzánk jött, hirtelen nem ismertem meg, és sírva fakadtam. Szegény tata, látszott rajta, hogy nagyon megbántódott, úgyhogy összeszedtem magam, és egy széleset mosolyogtam rá. Laci tata mindig biztat engem, hogy nőjek egy kicsit, mert akkor majd mehetek vele sétálni az erdőbe, és szedünk majd gombát, és megmutogatja az állatokat is.

Piroska mama és Dénes tata az apa szülei. Velük utaztam először, amikor hazahoztak minket a klinikáról. És azóta is nagyon sokat szoktunk együtt kirándulni.

Piroska mami engem tündérkirálykisasszonynak szokott becézni. Ez a leghosszabb becenevem eddig. Amikor az ölébe vesz, rögtön a gyöngyeire vetem magam, mert Neki mindig van a nyakában. Sajnos ezt Ő annyira nem értékeli, és általában már ha meglát leveszi... De mindig megígéri, hogy ha majd növök, vesz nekem is olyanokat.

Dénes tata nagyon sokmindent megenged nekem. Például vezethettem már az autóját, meg náluk az összes tükröt összetapogathatom. Nagyon örül, amikor adhat nekem valami ennivalót, de sajnos anya eddig csak a kenyérhéjat engedélyezte. Tata Benji-nek becéz engem, ahogy régen a lányát. Látszik, hogy rendesen teret hódítottam...


0 megjegyzés on "Mamák - Taták"

Megjegyzés küldése