2009. szeptember 22., kedd

Demonstráltunk!


Annyira tetszik ez a szó!!!

Igazából még nem tudom pontosan mit jelent, de apa ezt használja arra, amikor mi anyával a tegnap a parkban sétáltunk Gergővel, Sárával, Danival meg Izsóval meg az anyukáikkal (és a Dani apukájával), és mi, a gyerekek mind a szüleinken lógtunk, Dani meg Gergő kendőben, Izsó meg én mei tai-ban, Sára meg háti hordozóban.


Szerintem nagyon szépek voltunk, mert az emberek a parkban megnéztek minket, és meg is állítottak, és kértek tőlünk olyan papírt, amin írta, hogy miért jó az, ha a baba az anyukáján vagy apukáján van felkötve.
Egyes nénik nem igazán értették a dolgot, és furán néztek anyáékra, hogy miért kínoznak minket azzal, hogy magukra kötöznek, és miért nem hagynak rugdalózni a babakocsiban? Ezen jót mosolyogtunk, mert úgy látszik Ők még nem hallottak arról, hogy mi mennyire szeretjük ezt!


És az útjavítós bácsik is a segítségünkre siettek, - bizonyítandó, hogy nem csak kényelmes, de praktikus dolog is a hordozás - gyorsan ástak jó néhány lyukat az utcába meg a járdába, így a babakocsis anyukák meg nagymamák elég nehezen tudtak közlekedni, és végre megértették, hogy miért olyan e
gyszerű az élet, ha anya/apa hátán/hasán lógunk!

Sajnos ma már nem mentünk demonstrálni a parkba, de kárpótlásul anya elvitt újra találkozni a barátaimmal. A nagy locsihoz mentünk, de nem fürödhettünk, mert anya azt mondta, hogy otthon hagyta a fürdőruháját (ez mondjuk kicsit homályos nekem, mert én sem fürdőruhában szoktam locsizni...).

No, de legalább játszottam egy jót, amíg anyáék beszélgettek, és megkaptam végre a csini borostyánláncomat (köszi Izsó anyukája!) Anya szerint ez a lánc nem csak szép, de hasznos is, ezentúl koncentrálhatok a mászásra, mert a fognövesztés nem fog fájni. No, kíváncsi vagyok...
Mondjuk az biztos, hogy annyira jól áll nekem, teljesen megszab... Íme:



Miután anyáék befejezték a beszélgetést, kipróbáltunk egy babaerszényt, ami nagyon kényelmesnek bizonyult! A többiek kendőt meg mei tait próbáltak, de aztán eljött az alvásidőnk, és egyszerre kezdtünk panaszba, így mindenki hazament.


Nekem nagyon jól telt a Nemzetközi Babahordozó Hét, és biztos, hogy anyával jövőre is részt veszünk majd!

0 megjegyzés on "Demonstráltunk!"

Megjegyzés küldése