2009. szeptember 6., vasárnap

Leszokóban


Eldöntöttem! Leszokok! Most már jó pár napja nem gyújottam rá egy cumira sem. Már egy ideje, amikor meg is tettem, olyan kiváncsi lettem, hogy anya a rózsaszínt vagy a zsiráfosat adta a számba, hogy mindig kivettem, és sajna nem sikerült visszatenem.

Mér régóta téma ez nálam, végülis sosem voltam egy megrögzött cumis, úgyhogy gondoltam nem hódolok többé ennek a szenvedélynek.

Persze nem megy olyan könnyen a dolog, néha nagyon megkívánom, leginkább amikor nyűgös vagyok, vagy el akarok aludni. Úgyhogy azt találtam ki, hogy egy nagyon kézenfekvő dolgot teszek ilyenkor, az ujjamat szopom.
Ez azért kényelmes nekem is meg anyának is, mert ha ki is esik a számból, mindig vissza tudom tenni magamnak, nem mint a cumit, amit általában fordítva sikerült a számba vennem.

Azért szeretem még az ujjamat, mert sok van belőle, bár a kedvencem az a második, és abból is kettő van, úgyhogy ha az egyiket megunom, rögtön vehetem a másikat, vagy ha fordítom a fejem mindig szembetalálkozok valamelyikkel.

És nem utolsósorban, szerintem jól is áll nekem...


P.S.: Apa, szerintem Te is szokjál le a cigarettáról, és az ujjadat szopjad helyette!! Puszi.

0 megjegyzés on "Leszokóban"

Megjegyzés küldése